Benvingut@s

Nascuda a Reus l’any 1980. La creativitat forma part de la meva vida, tant a nivell musical com plàstic. Professionalment  estic vinculada a l’art com a docent d’educació artística des del 2007, però és l’any 2021 quan emprenc un camí com a artista en les disciplines de l’aquarel·la i la il·lustració editorial. He realitzat exposicions a espais del Camp de Tarragona i de Barcelona. He participat com a il·lustradora en dues publicacions del poeta Carles Jardí.

 

La necessitat d’exterioritzar el meu propi univers creatiu m’impulsa a cercar i donar veu a la meva artista interior. Mitjançant l’aquarel·la m’allibero de la vida diària. Amb ella busco crear lligams entre elements i textures que originen nous universos on es generen emocions. 
L’aigua és un element que m’identifica. Lleugera en aparença i variable en la forma. Amb força, determinació, i sempre imprevisible, emprèn camins inimaginables. 


Benvinguts/des al meu món.


Instagram: cris_iturgoyen_art

Facebook: cristina iturgoyen

e-mail: cris.iturgoyen.art@gmail.com

Comentaris